понеделник, 25 юли 2016 г.

1 година petar.log.bg

Днес 16 септември 2009 година моят блог става на 1 година.Искам да благодаря на всички , които четат написаното в  блога .Надявам се да Ви е интересен и да Ви кара да се върнете пак тук.



Съвсем случайно попаднах на Log.bg.Разглеждайки любимият ми сайт gong.bg видях реклама на сайтовете на Darik Web и преглеждайки ги един по един намерих Log .bg. Всъщност винаги съм искал да имам собствен сайт.Радвам се , че една година по-късно продължавам да изпитвам удоволствие от това , че мога да пиша нещата , които мисля.Радвам се и затова , че хората , които четат блога ми се увеличават и се надявам да мога да кажа това и след една година на този ден.



Искам да благодаря на най-близкия ми блогър отLog.bg Ванката , който винаги ми е помагал със съвети.Ако сте блогъри мога да Ви посъветвам да прочетете тези неща в Блога на Ванката , които ще Ви помогнат в развитието на Вашия блог.



За мен най-успешната ми статия е футболни прогнози. Надявам се , че поне веднъж съм Ви помогнал да си изберете някой мач и ако това е така значи всичко , което правя си заслужава...

16  Септември  2009 г.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Прогнози

Събота  29  Февруари Тулуза  -  Рен     2  -  Двубой от френската Лига 1 противопоставящ неравностойни съперници.Тулуза е абсолютен аутсай...